LITE SKÖNA BILDER FRÅN MINA FABULÖSA DAGAR

JAG OCH MINA BRÖDER LEKTE ATTRAKTIVA PÅ KALAS HOS MORMOR. 
 
Det gick bra som ni ser.
 
JAG OCH MORMOR!
 
Vi är fina vi. Även om jag ser lite drogad ut.
 
Men mormor lyckades bättre. Mormor ser sådär härligt poetisk och filosofisk ut tycker jag.
 
Intellektuell liksom.
 
 
Me all dressed up in tha elevator. 
 
När jag skaffade mej en fluga blev det plötsligt mycket roligare att klä upp sig,
 
något jag vanligtvis fruktar med hela min själ. 
 
KAN bero på att man inte behöver klä upp sej så mycket egentligen. Ta på dej en fluga och så är det klart liksom. WOOPAA. 
 
 
GINGER TWINS!! Jag och Oscar insåg en dag i skolan hur lika vi var, och Hanna dokumenterade det med denna bild. 
 
 
Från idag. Idag har jag umgåtts med ett antal tacochips. 
 
Det var jävligt gott.
 
Fan vad jag såg mystisk ut då. Hur hände det?

 
 
Med den här bilden önskar jag er alla en god natt. 
 
Sötaste jag sett på länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0