IDAG INFÖLL ETT SÅNT DÄR SÄLLSYNT MOMENT

Jag hade matteprov. Igen. På linjära ekvationssytem. Låter ju askrångligt.
 
MEN JAG KICKADE DET PROVETS ASS!

jag säger det inte ofta, men håll i hatten, för här kommer det:
 
JAG VAR GRYM.
 
Jag har aldrig varit så glad efter ett matteprov. 
 
Om det mot all förmodan nu skulle ha gått åt helvete så lovar jag att inte hemlighålla det. 
 
Efter provet gick jag förbi pappas jobb som råkar ligga preciiiiiis bredvid ICA, och fick då detta:
 
Den där lilla vita chokladbiten kan ha varit bland det bästa jag har ätit i mitt liv.
Näst efter potatis i alla former utom kokt.
 
"Hur kunde du veta att du borde ta kort på den innan du öppnade den?" säger ni.
 
Ja. Det kan ni ju fundera på.
 
JAG HADE TVÅ!
 
Nu ska jag plugga. Jag har en uppgift som ska vara inne vid midnatt. Som jag inte har börjat på. 
 
Men det löser sig. Det gör det ju fan alltid. Bara man bestämmer sig för att det ska gå.
 
1. Ge dej fan på att det ska gå.
2. Kötta.
3. Var jävligt stolt över hur bra det gick.
 
DET ÄR SÅ VI JOBBAR BITCHES!
 
"Det gör ingen om man är lite dum säger mamma, bara man är söt." 
 
Synd att jag framförallt på nedre bilden ger sken av att vara både blåst och ful då.
 
MEN NEJ, det var faktiskt flumbilder jag tog. 
 
Om ni undrar över den där extremt missplacerade boken som ligger på mitt golv bredvid mej, så kan jag meddela att det ligger en spindel under den.
 
Ja, klart den är död nu. Men den är väl inte mindre läskig och äcklig för det? NEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0