IRRITERANDE PÅ FACEBOOK

DET MESTA PÅ FACEBOOK ÄR IRRTERANDE.
 
Vilket gör att det är väldigt konstigt att jag hela tiden glor på den där jävla sidan. Men det gör jag ju. 
 
MAN MÅSTE JU HA KOLL. På massa folk som man inte ens säger 'hej' till i verkliga livet. 
 
It makes no sense. 
 
Här kommer i allafall min lista på vad som gör mej mest irriterad på facebook just nu:
 
1. Folk som alltid skriver vad och hur mycket dom tränar. Alla som bara vill visa hur duktiga och starka dom är hela tiden. Någon gång sådär, visst, men HELA TIDEN!? Det är ju bara störigt, att folk måste hävda sej hela tiden. Jag funderar på att göra revolt på fejjan och börja uppdatera så fort jag äter något onyttigt, bara för att visa att man inte måste vara så jävla duktig jämt. 
 

2. Folk som hela tiden skriver om sina pojk/flickvänner eller ex. Jättetrevligt att läsa när någon är aslycklig över att hen har en så bra pojk/flickvän. INTE LIKA KUL när man måste läsa om när samma någon har blivit dumpad eller dumpat. Särskilt inte när det verkar hända 1239 gånger om dagen.   
 
3. Folk som gillar varenda bild på alla facebook-sidor. "Gilla det här om du är 15-20 år" VAFAN DÅ FÖR? OCH NEJ, BARNET KOMMER INTE ATT FÅ MAT FÖR ATT DU GILLAR DEN DÄR BILDEN.
 
åh frustration. 
 
 
JAG GARVAR VARJE GÅNG.
 
ADORABLE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0