DET HÄR MED NERVOSITET...

.. ÄR JU FÖRJÄVLA DUMT.
 
Nu svor jag i första meningen i mitt blogginlägg. Är det tillåtet?
 
Jaarå, sålänge man ångrar sig lite efteråt. Och det gör jag. Grovt. Yep. Jävligt grovt.
 
Där svor jag igen. I min svenskabok så stor det att män ofta svär mer än kvinnor. Jag som kvinna säger: i helvete heller!
 
Men nervositet då. Idag hade jag muntlig stegredovisning i spanska. INTE KUL.
 
När min lilla grupp skulle få prata inför läraren blev jag väääldigt nervös. Och börjar riva bort skinnet kring naglarna. Det är något slags tics.
 
Det borde jag inte ha gjort.
 
Helt plötsligt börjar mitt finger blöda där på redovisningen. Min tumme blir helt blodig. JÄDRA PUCKO, skrek jag i huvudet, samtidigt som jag försökte se så normal och självsäker ut som möjligt. Jag vet inte hur bra jag lyckades med det.
 
Mitt pokerface har aldrig varit särskilt starkt.
 
Därför är det mig ni ska utmana i bluffstopp, kortspelet alltså. Man kan nästan alltid se när jag ljuger. Jag kan inte låta bli att visa det. 
 
 
Idag var första träningen för terminen med hip hop. Det var grymt.
 
Jag rundar av inlägget och kvällen med the King of Music.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0