HUMÖRSKIFTEN

HUR KOMMER DET SIG att man kan byta humör på bara någon minut. Och sedan tillbaka igen för några sekunder, för att sedan byta igen? 
 
Gör ni så också?
 
Idag är en sådan dag känner jag. Världens minsta grej skulle kunna få mig på sjukt dåligt humör, men samtidigt så skulle en liten grej kunna göra mej glad också. 
 
OCH LÅTAR. Jag tar automatiskt efter stämningen i en låt, jag kan inte låta bli. 
 
Därför är det rena självplågeriet för mej att lyssna på deppmusik, för då blir jag deppig på direkten. 
 
MEN DEPPIG MUSIK KAN VARA SÅ JÄVLA BRA. JU.
 
Jädra A DROP IN THE OCEAN att vara en fin låt.
 
Och sen kan jag inte låta bli att känna mig hjärtekrossad, som att världen har gått under.
 
JÄDRA RON POPE ATT SJUNGA VACKERT! Jag kan ju inte låta bli att lyssna liksom.
 
 
 
NAE NI NU SKA JAG GRÅTA LITE. Naerå, jag klarar mej.
 
Jag har ju min nya adidaströja. Den kunde stoppa krig.
 
OHYES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0