IDAG ÄR DET DEN ENDA LÖRDAGEN DEN HÄR VECKAN

SÅ DÄRFÖR HAR JAG VARIT PRODUKTIV IDAG.
 
MYCKET PRODUKTIV.
 
Nepp, den här gången var det faktiskt inte sarkasm, jag har hunnit med allt möjligt.
 
Det började med att jag låg i min soffa som en fridfull ninja och kollade på Kung Fu Panda (som Jack Black förresten är helt grym i) när dom ropar på mig nerifrån.
 
- AMANDA VI SKA ÅKA TILL MAXI OCH DU SKA FÖLJA MED! 
 
Jag ville verkligen inte göra det. Shopping påminner stundtals om tortyr för mej. Så därför shoppar jag så sällan jag bara kan. 
 
Men nu var mamma trött på att jag bara använder typ två-tre tröjor, och bestämde att jag var tvungen att köpa nytt.
 
Och nu sitter jag här ett par timmar senare med TVÅ NYA ADIDASTRÖJOR! De var båda på extrapris, vi tänkte what the hell, då tar vi båda två, då slapp jag ju välja också. 
 
My new two babies!
 
Sedan blev det lite annat också faktiskt. 
 
SEDAN HAR JAG KODAT en bloggdesign åt en kompis. Det är en kille som startat ett företag, och han ville ha en blogg till den. Här kan ni kolla in hur det blev: www.usage.webblogg.se 
 
OCH, jag har sprungit! Det var flera veckor sedan sist, men ändå gick det faktiskt jättebra :D 
 
Jag slog min tidigare tid på samma sträcka, och till det säger jag AAAAAW YEEEAAAA!
 
Nu tittas det på Avatar på fyran här hemma, så nu ska jag följa Jakesullys resa till att gå ifrån dum, naiv marinsoldat - till djup, gullig, kärleksfull, blå Na'vi.


BUENAS NOCHES
 

Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Nu är vi tvillingar för jag har likadana, hihi! :D

Svar: haha eller hur! HEJA OSS!
Amanda Leonardsson

2012-09-26 @ 22:48:23
URL: http://www.gulatomater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0