På bussen hem..

JAG ÄR SJUKT STRESSAD!

HELT

FUCKIN

SJUKT

Jag är nästan aldrig stressad. Men idag krockar allting. I skolan pratar jag alltså om. I vanliga livet stressar jag ytterst sällan. Finns liksom ingen anledning. Det gör ju ingenting bättre.

Dock är jag väldigt bra på att oroa mej i onödan i vanliga livet.

Grejer som jag tror kommer att bestämma hela (nåja) mitt livsöde visar sig senare vara obetydliga. SUCK liksom.

Vad jag kommer göra ikväll finns ju inga som helst tvivel om.

PLUGGA
*Badum tss*
STENHÅRT

Men jag ska försöka chilla som en sköldpadda. Glida med livet, pooooolarn. Ni har sett Hitta Nemo va? Annars var mitt lilla referat till den coola sköldpaddan däri helt jävla onödigt.

 

Pooooooolaaaaarn! (Källa:google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0