SAATUURDAAYY

CHILLMODE IS ON.
 
Idag är det lördag, som att någon har missat det liksom. Jag planerar att inta chillmode hela dagen.
 
Efter den här veckan är jag fan värd det.
 
Jag har köttat i skolan hela veckan och nu är jag helt slut. Typ iallfall.
 
I helgen är också planerat att hjälpa min bror med hans SO-uppsats om antiken. Det låter ju förjävla tråkigt, säger ni.
 
Jag säger AAAW YEEEAAA, jag får ju klaga på både mansdominans och slavkultur liksom, kan ju inte bli bättre :D Frågan är dock om hans lärare som för ett par år sedan även var min lärare inte kommer inse att det är mina feministiska åsikter i den texten, och inte hans haha. WOUPS... Men jag blir så arg på sånt där, det vet ni ju. Sånt där = mansdominans och att kvinnor underkastar sig.
 
JAG KAN INTE LÅTA BLI.
 

Sitter på mina föräldrars dator och tittar på gamla bilder. Jag var ju rätt gullig när jag var liten... :P
 
Have a fabulous saturday people
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Äh, du är rätt så gullig nu med :'

Svar: aaw so are you :*
Amanda Leonardsson

2012-09-17 @ 01:01:25
URL: http://gnista.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0