DET ÄR JUL

JA
 
SLUTA KÄMPA EMOT ALLA SOM BA:
 
"neej, det är ju NOVEMBER, sluta nuuuu!"
 
Jag har en hel hög med bevismaterial

GALLERIAN I NORRKÖPING HAR SATT UPP EN JULGRAN OCH MASSA ANNAT JULPYNT
 
PÅ TORGET I ÅBY 
 
(JAPP VI HAR ETT TORG, SÅ JÄVLA LITET UTE OCH PÅ VISCHAN ÄR VI INTE)
 
HAR DOM SATT UPP STÖRSTA JULGRANEN
 
OCH JAG BLEV IDAG BJUDEN PÅ GLÖGG OCH PEPPARKAKA I STAN
 
and
 
I HAVE THIS......
 
 
OCH KATTEN ÄR LIKA EXALTERAD
 
 
JAG ÄLSKAR JULCHOKLADKALENDRARNA
 
jag tänker alltid ha en varje jul 
 
när jag är en gammal tant och sitter där i ett ruckel med mina 29 katter ska jag också ha en
 
om inte IT-revolutkionen har gjort den digital då det vill säga
 
men förhoppningsvis kan vi har kvar nåt analogt i världen
 
 
Så sluta tjura nu
 
DET ÄR FINT MED JUL OCH MAN KAN JU LIKA GÄRNA BÖRJA JULA I GOD TID 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0