DET HÄR ÄR FAN INTE OKAY

DET HÄR FICK VI TILL MIDDAG HEMMA IGÅR.
 
 
PAPPA: "jag hittade dom i skåpet, vi har fått dom av några vänner."
 
DET ÄR INTE OKAY ATT JAG TVINGADES ÄTA MAT SOM SER UT SOM MANLIGA KÖNSORGAN!
 
NI KAN JU ANA ATT DET VAR LITE SMÅTT OBEKVÄMT KRING MATBORDET.
 
Jag funderade nog på att matstrejka där ett tag, men insåg att jag inte hade blivit mätt på någon macka, som var allt jag hade ork nog att eventuellt skapa. 
 
så det blev snopp-pasta. 
 
INTE STABILT.
 

HÄRMED LOVAR JAG ATT ALDRIG BJUDA MINA BARN PÅ NÅGOT SÅ MOTBJUDANDE. PINKY PROMISE.

JAG HOPPAS ATT HERRN LAGAR THAIMAT IKVÄLL FÖR ATT GOTTGÖRA SITT MISSTAG.

Kommentarer
Postat av: danne

HAHAHAHA gjorde min dag!

2012-12-04 @ 17:26:21
URL: http://dannevn.blogg.se
Postat av: julia

Hahahaha herregud, blev lite piggare efter detta inlägg!

2012-12-06 @ 15:52:14
URL: http://magasinsgataan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0