IGÅR FRÖS TILL OCH MED HELVETET TROR JAG

OCH JAG HADE EN JÄVLA SKIT DAG. 
 
Pappa kom inte ut med bilen, så jag fick ta bussen och kom till skolan vid 9:30 istället för 8:10. Väl där hade var det bara närvarokoll och sedan eget arbete på samhällslektionen. Slut på lektioner. 
 
Jag var så jävla arg. Det tog fan längre tid att ta sig från och till skolan än jag faktiskt spenderade i den.
 
IBLAND BORDE MAN BARA VETA NÄR MAN SKA SJUKSKRIVA SIG OCH SLIPPA KRÅNGLA. 
 
Dessutom kom jag inte iväg till hiphopträningen igår heller. BUSSJÄVLAR TA ER.... eh, någonstans. 
 
och att pulsa runt i snöstorm med 3 decimeter snö är inte att rekommendera. Kan vara det värsta jag gjort på länge.
 
Slutade med att jag gick baklänges för att inte få snön i ansiktet, vilket i sin tur resulterade att jag gick in i en jävla stolpe. 
 
OKAY, JAG ERKÄNNER. JAG BOR PÅ FUCKING LANDET.
 
 
EN BILD PÅ MIN BAKLÄNGESVANDRING FRÅN BUSSEN. JAG FICK SKAPA EN EGEN VÄGJÄVEL. 
DET HÄR ÄR STRAX INNAN JAG BACKAR IN I STOLPEN OM JAG INTE MINNS FEL.
 
 
Som den hängivna bloggare jag är tog jag en bild. Ja, vad ska man säga.
ALLT FÖR KONSTEN.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0