RING MOTHERFUCKIN KLOCKA RING

Nu jävlar är det bara ett antal timmar kvar på år 2012.

Och vilket år jag har haft.

OTROLIGT.

Jag har en extremt bright idé för 2013 som jag fick imorse när jag vaknade.

Dock vet jag inte om jag vågar eller ens kan genomföra den.

MEN DET ÄR ÅTMINSTONE EN FET IDÉ.

Det kan ni ju lita på.

Men sitt inte på min blogg nu. Ha ett trevligt nyår!

Jag sitter hemma hos en kompis och medan de andra sminkar sig och fixar håret bloggar jag.

Sedan ska vi på middag.

RING MOTHERFUCKIN KLOCKA RING

som han gubben i tjocka jackan på teven säger strax innan han räknar in det nya året.

Utom "motherfuckin" då förstås.

ÅR 2013 FLYGER VI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0