JUUUUUULEN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄÄR

JAG BÖRJADE DENNA MORGON MED ATT SJUNGA JULLÅTAR.
 
HELT OVETANDE OM DET FAKTUM ATT DET ETT PAR TIMMAR SENARE SKULLE VRÄKA NER SNÖ UTANFÖR MITT FÖNSTER. 
 
men joorå. Det hände. 
 
och det sjukaste är ju
 
att jag tycker att det är mysigt! 
 
I vanliga fall är jag ganska reserverad inför allt julstök. Kall snö, blöta skor, massa tomtar hemma som är jobbiga att ta bort efter jul, paniken med att köpa julklappar.
 
MEN ICKE I ÅR. I år är jag fan glad att det snart är jul.
 
Så glad att jag faktiskt sitter här och lyssnar på jullåtar på Spotify. OCH vi var ute och hoppade omkring i snön för nån halvtimme sen.
 
JAG KÄNNER INTE IGEN MEJ SJÄLV!
 
Och på söndag ska jag på julbord, fan vilken fin tajming. 
 
 
Ser ni lille Michael Jackson längst till vänster?

Kommentarer
Postat av: danne

....o lyseeeer friiid på jorden, glädjen är stoooor, i en barn klara ögon bor den, osv! Hahah

2012-12-01 @ 12:19:33
URL: http://dannevn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0