NU SKA NI FÅ VARA MED PÅ ETT LIVSAVGÖRANDE ÖGONBLICK

 
ELLER KANSKE INTE. 
 
MEN ETT VÄLDIGT EFTERLÄNGTAT SÅDANT I ALLAFALL. 
 
JAG HAR FÅTT ETT PAKET.
 
 
OH YES, DE INNEHÅLLER MINA NYA BYXOR.
 
(NI SOM INTE FÖRSTÅR DRAMAT/SPÄNNINGEN/PANIKEN: SÅ MÅNGA PAR SNYGGA BYXOR ÄGER JAG INTE, det här är STORT)
 
Jag har inte vågat öppna det än. Risken är stor att de inte passar. 
 
OKAY, NU, HELT LIVE, SKA JAG ÖPPNA.
 
*TRUMVIRVEL TACK* beatboxa fram en ni som kan
 

 
 
JAG VET FAN INTE. 
 
De är mycket vidare i benen än jag trodde de skulle vara, samtidigt som de är smalare i midjan än de borde vara.
 
MEN FRUKTA ICKE, TY DET FINNS HOPP. Jag har hört från en kompis att hans humörbyxor blev mycket större efter ett litet tag. Jag tänker hoppas på det, gå i dom ett tag nu, och sedan bestämma mej.
 
VAD TYCKER NI?
 
jag står nu här på villrådighetens kant och vet varken ut eller in.
 
Översättning: jag behöver hjälp helt enkelt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: danne

Ap snygga! När vi ses ska vi snacka kläder ;D

Svar: thank you, ska dock prova en annan storlek nu hehe ;) aa lätt!
Amanda Leonardsson

2012-11-26 @ 22:50:28
URL: http://dannevn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0