PITBULL'S JÄVLA SEXISM

JAG HAR TROLIGTVIS TJATAT OM DET HÄR FÖRUT. 
 
men med all jävla rätt.
 
Där satt jag lugnt och stilla i soffan i morse och skulle äta frukost framför MTV. Och helt plötligt dyker Pitbull upp i rutan med en ny låt.
 
Inte bara lät den ju precis som alla hans andra låtar, den var lika sexistisk och om inte ännu värre än hans vanliga videor.
 
Jag blir så helvetes förbannad.
 
Kvinnor som hoppar runt i minimala bikinis framför Pitbull.
Kvinnor som ligger på varandra i en säng och tar på varandra bakom Pitbull.
Pitbull som tar på alla kvinnor som om han äger dom. 
 
fyfan säger jag bara.
 
HUR KAN MAN SOM KVINNA STÄLLA UPP PÅ SÅDAN FÖRÖDMJUKELSE?!
 
Varför har de ingen självrespekt? Vill man ses som ett objekt för Pitbulls extrema jävla drifter eller?
 
jag fastslår att jag skulle hellre klappa 1000 spindlar, hoppa fallskärm från yttre rymden och möta en blåval än vara med I NÅGON AV HANS JÄVLA VIDEOS. 
 
 
URSÄKTA MEJ MEDAN JAG KRÄKS.
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Men fallskärm och blåval är ju fett coola saker. Vem skulle INTE vilja göra det om man fick chansen lixom?
Med en garanti att överleva med alla ben och armar i behåll då såklart

Svar: haha joo visst, men om det inte fanns nån garanti vore det ju ganska läskigt, visst? ;) fast jag skulle inte vilja möta en blåval, jag är ganska rädd för stora vattendjur!
Amanda Leonardsson

2012-11-28 @ 06:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0