LA LIBERTAD ESTÁ AQUÍ

"Friheten är här" för er obildade ickespansktalande.

JA DET ÄR DEN.

FATNASTISKT. FUCKIN FATNASTISKT

Ja, jag stavade sådär med mening.

Nu mina vänner, har vi nått en bra bit längre än vad vi nådde igår.

FÖR IDAG HAR VI NÅTT TILL SPORTLOVET!!

BADUM TSSS

Nu är det tid att chilla järnet.

Att bara fuckin vara.

Inte tänka på alla måsten.

Inte tänka på sin eventuellt inte helt platta mage

som man måste träna bort.

JAG SÄGER NEJ TILL DET

NEJ TILL ATT HETSTRÄNA FÖR ATT DU SKA KÄNNA DEJ DUKTIG OCH FÖR ATT ANDRA SKA TYCKA ATT DU ÄR DUKTIG.

TRÄNING ÄR VISSERLIGEN BRA, MEN HETSTRÄNING SOM GENOMFÖRS FÖR ATT VISAS PÅ INSTAGRAM ÄR VRICKAT.

ÄT NÅT GOTT FÖR FAN.

Gör det som gör dej glad, inte det som gör dej till någon jävla idealperson som bara är så jävla perfekt.

GILLAR DU ATT TRÄNA --> TRÄNA

GILLAR DU ATT SE PÅ FILM --> SE PÅ FILM

GILLAR DU ATT ÄTA GLASS --> KÖP EN BEN AND JERRY'S OCH VAR LYCKLIG.

Hövdingen har talat.

Trevligt sportlov maddafakkas

Här kommer en toabild jag tog innan jag gick från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0