A NEW YEAR IS UPON US

2013
 
MINSANN.
 
DET ÄR FAN LITE SORGLIGT ATT 2012 ÄR SLUT.
 
det var ett så jävla bra år.
 
SÅ BRA ATT JA, JAG MÅSTE SVÄRA I VARJE MENING! (FÖR HELVETE)
 

FÖRRA ÅRET, JUST I DE FÖRSTA DAGARNA AV JANUARI 2012, SÅ SÅG JAG UT SÅHÄR:
 
 
DET HÄR ÄR ENDAST ETT ÅR SEDAN!
 
JAG SER UT SOM EN ANANAS I HUVUDET.
 
MEN MAN FÅR VÄL ÄNDÅ GE MEJ EN ELOGE FÖR MITT MOD?
 
och jag matchar ju i allafall tröjan.
 
 
..och här är vi idag.
 
I stort behov av en färgning alltså.
 
IDAG HAR JAG STÄDAT IN DET NYA ÅRET.
 
OCH NU PAUSAR JAG MIN ORDENTLIGHET OCH KOLLAR PÅ IVANHOE.
 

OCH JUST DET!
 
ÄR NÅGON INTRESSERAD AV GLEE SÄSONG 1 PÅ DVD? 
 
 
Jag fick två i julklapp.
 
så hojta till på facebook eller vad som helst om ni är intresserade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0