THE ADVENTURES OF AMANDA AND JOSSE

igår kände jag för att göra något galet.
 
så jag ringde naturligtvis min galenskapskompanjon och kusin JOSEFINE.
 
vi hade en jädrigt kul kväll.
 
 
 
KLOCKA VAR KANSKE RUNT NIO (FAN VAD MÖRKT DET ÄR SÅHÄR ÅRS) OCH VI BESTÄMDE OSS FÖR ATT HA PICNIC
 
MED POPCORN OCH SAFT
 
och så åkte vi lite pulka när vi ändå hade den med oss.
 
det är så fruktansvärt roligt. 
 
(bild lånad från josses blogg: http://jossegoesrandom.blogg.se/ ) 
 
KVÄLLEN SLUTADE MED ATT VI TÄLTADE UNDER MATBORDET. DET ÄR TRADITION.
 
FAKTUM ÄR ATT EN EXAKT LIKADAN BILD SOM DENNA TOGS SENAST VI TÄLTADE PÅ SAMMA STÄLLE, FÖR NÅGRA ÅR SEDAN.
 
 
JA.
 
vi hade båda väldigt mycket längre hår. 
 
och mindre livserfarenhet.
 
 
kort sagt så äger vi. Framförallt du Josse.
 
nu mina vänner ska här tittas på GLEE och käkas jordnötter.
 

Kommentarer
Postat av: josse

<3

2013-01-04 @ 00:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0