HEJ VÄNNER

jag lever fortfarande
 
Bra va?
 
återigen är vi framme vid den fruktade söndagen, för att snart vara framme vid den hemska måndagen
 
nej jag överdriver fan inte
 
mina måndagar är hemska
 
OKAY POPPINGEN PÅ MÅNDAGARNA ÄR UNDERBAR
 
men tyvärr är jag oftast för trött efter hela måndagen för att vara riktigt pepp på dans som jag annars hade varit
 

Men hur som helst
 
jag hade en toppenlördag
 
Den började med lite popping med ett par grymma dansare från ViBE, Åsa Folkhögskola och Dansstudion
 
till att övergå i födelsedagsmiddag för nu artonåriga Ebba
 
och slutade med födelsedagsfest för nu också artonåriga Isabella
 
jag har många fina vänner
 


MEN
 
DET ÄR SÅ JÄVLA TRIST ATT INTE FÅ FÖLJA MED UT NÄR ALLA ANDRA SKA DET
 
ALLA GICK TILL PULS OCH DÅ FICK JAG GÅ HEM

DÄR SNACKAR VI DÅLIG PLANERING AV MIN MOR OCH FAR
 
hur tänkte dom när dom tyckte att det var en bra idé att föda en unge i december?
 
kunde dom inte ha kommit på det där liiite tidigare?!
 
jag är sist med precis allting och det suger
 
man blir så jädra utanför
 
confessionsofadecemberchild.com
 
jag får förhelvete inte ens vara med på studentkickoffen
 
för dom räknar tydligen med att alla studenter har fyllt arton vid det laget
 
TRÅNGSYNTA DISKRIMINERANDE AS
 
 
 
JAG MÅSTE ERKÄNNA ATT JAG SER EN VISS LIKHET
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0