OFLYT

Jag stressar till skolan som vanligt.
 
Jag är sen. 
 
Öppnar dörren till föreläsningssalen. Vet att alla kommer sitta där, och läraren kommer redan ha börjat föreläsa.
 
Jag kommer springa in där lika smidigt som en jävla valross och känna mej pinsam.
 
Men när jag öppnar så hör jag ingenting. 
 
DET VISAR SIG ATT VI INTE HAR NÅGON LEKTION. 
 
SEN VISAR DET SEJ ATT VI INTE HAR NÅGON LEKTIONSJÄVEL PÅ HELA DAGEN.
 
förutom min redovisning från helvetet klockan halv fyra. 
 
JAG HAR OROAT MEJ FÖR DEN I FLERA VECKOR. 
 
Och idag är det dags att möta ondskan i vitögat. SEN BLIR JAG ALDRIG MERA RÄDD! 
 
okay, det var en lögn. Det var ett citat från när Skorpan i Bröderna Lejonhjärta ska hoppa och ta självmord. Jag kommer vara lika jävla rädd nästa gång. 
 
V A R F Ö R ?
 

men jaja. det är åtminstone julbord till lunch idag. VÄRT.  
 
LÄGGER IN LITE BILDER SÅ ATT VI BLIR LITE GLADA IGEN:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmi

Fy vad jobbigt! Men lycka till på redovisningen, det går säkert jättebra. :)

2012-12-12 @ 09:03:46
URL: http://tecknarflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0