OH THAT FEEL WHEN...

... du är klar med ett skolarbete. 
 
FINNS NOG INGET SOM SLÅR DEN.
 
I förra veckan började jag som tapper soldat att skriva mitt sociologiarbete.
 
Jag visste att det skulle bli tungt, ett fem sidor långt worddokument med kvalitet är ju inget man slänger ur sig på ett par minuter precis. Framförallt inte när det ska sammanfatta hella sociologikursen.
 
idag, 5 sidor och 3 176 ord senare, skriver jag rubriken på arbetet och tittar med stolthet på mitt livsverk.
 
Nåja, livsverk och livsverk, en del av det åtminstone. 
 
 
LIVET ÄR BRA. 
 
 
HAHAHAHA Voldemort and Neville of the KOALA BEARS!
 
JUST DET. Inatt drömde jag att jag hölls fängslad i ett hus av en svartalf, som jobbade för Voldemort. 
 
JAG UNDRAR OM DET DÄR MED ATT LÄSA HARRY POTTER VAR EN SÅ FANTASTISK IDÉ SOM DET FÖRST VERKADE? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0