ÅH JAG ORKAR INTE...

...PLUGGA MEEEEEER.
 
Mitt huvud har gett upp att försöka hjälpa mej till framgång.
 
Jag sitter här och lyssnar på mitt Frank Ocean Mixtape som jag "råkade hitta". Det är helt fantastiskt gosigt.
 
Men att skriva uppsats är inte fullt så gosigt.
 
JUST NU, skulle jag bara vilja vara hemma.
 
Sitta med lite varm choklad framför någon av världens bästa filmer, typ Björnbröder eller Kung Fu Panda. 
 
I ETT STORT JÄVLA TÄCKE. 
 
Eller hänga lite med min indian till assassin i skogarna kring Boston runt år 1780 sisådär. 
För de tröga menade jag spela Assasin's Creed.
 
 
fan va FRÄÄÄÄÄÄÄSCH
 

nästan så att jag skäms för att lägga ut bildhelvetet. Men jag gjorde mej faktiskt till. ELLER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0