FANGIRL LEVEL: TOO DAMN HIGH!

JAG ÄR EN SÅN DÄR MÄNNISKA SOM SNÖAR IN PÅ SAKER.
 
DET ÄR GO HARD OR GO HOME TYP. 
 
Som Michael Jackson till exempel. Jag skulle med största sannolikhet gå genom eld för den killen.
 
Han är min homeboy och så är det bara. MAN SVIKER ALDRIG SINA HOMEBOYS!
 
Sen är det ju mindre grejer också. Som orange. När jag väl fastnar för något så är det all the way. Jag blir lite besatt. 
 
Mina senaste tillskott på listan över saker jag avgudar heter Jonas Gardell och Phantom of the Opera. 
 
Jonas Jonas Jonas. Han är grym, say no more! 
 
OCH han kommer hit till Norrköping!! NUUUUU. Den 2 december. Vi ska självklart gå.
 
Kolla själva. Han regerar. 
  
 
OCH PHANTOM OF THE OPERA.
 
JAG ÄR INGEN OPERA-MÄNNISKA. Jag klarar inte av det vanligtvis. Men låtarna i den här filmerna är klockrena.
 
OCH GERARD BUTLER ÄR SÅ FANTASTISKT SNYGG, COOL OCH MYSTISK.
 
OCH DESSUTOM EN JÄVEL PÅ ATT SJUNGA.
 
Åh lycka. Jag hittade ett youtubeklipp med hela min favoritscen. Titta och bli fascinerade.
.
 
GULLIGULL.
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jonas Gardell är så braaa! såg du hans serie/film som gick på ettan för ett tag sen? :)

Svar: Ja, den var gryyym!!
Amanda Leonardsson

2012-11-11 @ 15:43:37
URL: http://blueskies.blogg.se
Postat av: Mamma

Amen Amanda, gulligull???? ;)

2012-11-11 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0