JAG HAR HITTAT EN NY KÄRLEK

 
OH YEAH IT'S FRANK OCEAN EVERYBODY.
 
Han är bara så cool.
 
Han gör sjukt oväntade saker, det är bara att kolla på hans videos eller lyssna på hans album. 
 
Som för övrigt heter Channel ORANGE, och det gör honom ju bara ännu coolare ju.
 
DESSUTOM är han den första amerikanska hiphop/rnb-artisten som kommit ut som bisexuell. Det tycker jag var bra och på tiden.
 
Jag kunde hålla på hela kvällen att berätta varför ni ska lyssna på honom,
 
MEN NI KAN VÄL BARA LITA PÅ MITT OMDÖME?!?
 
 
han är inte ens med i den här videon, men det är min favoritlåt av honom, s å  l y s s n a  n u u r r å å å å

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Åhh, han har en låt som heter Lost har jag för mig. Lyssna på den vettja! Sjukt bra.

Svar: JAA DEN ÄR OXÅ AWESOME! :D
Amanda Leonardsson

2012-11-26 @ 20:08:02
Postat av: Ruvejda

Han är underbar! :')

2012-11-29 @ 08:51:39
URL: http://www.gulatomater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0