MINA FAVORITER

JAG TÄNKTE ATT DET KUNDE VARA NICE om jag delade med mej om mina favoriter inom lite allt möjligt. HJag vet inte. För att det är kul liksom.
 
Av någon anledning är jag väldigt mån om att alltid ha favoriter inom alla möjliga kategorier. Det blir lättare att visa folk var man står då.
 
Så här kommer några.
 
FAVORITFÄRG: Som att ni inte hade räknat ut det va. Men vad vet jag, jag kanske har någon blind läsare. HAHA BRA DÄR, då kan man ju inte läsa heller. Färgblind då. ORANGE SJÄLVKLART.
 
FAVORITDJUR: Får man säga enhörningar? För att dom är helt underbart coola och för att de på engelska heter unicorns, hur coolt som helst. Annars får jag väl säga något annat, sälar kanske. De är ju tuffa. Bara simmar omkring som små korvar med fenor liksom. Jättegulligt. SÄRSKILT SÄLBEBISARNA. Och Antarctic fur seals. Jag svär att ni aldrig har sett något sötare i era liv:
 
FLUFF!
 
FAVORITARTIST: Den här vet ni ju också redan. Ingen lär ju har missat det. Främst kanske på grund av att jag direkt attackerar alla som hatar på honom. Spelar ingen roll om jag känner personerna eller inte. De får inte säga ett ont ord om min idol ändå. NEPP. Jag pratar givetvis om MR. MICHAEL JACKSON.
 
FAVORITDANSSTIL: POPPING. Utan tvekan. Men jag har en förkärlek för locking också. Önskar att jag var bättre på det än jag är.
 
FAVORITLAND: USA. Enough said. Men jag har fler. Italien, Cuba, Kina, Argentina. På följande grunder; Italien - språket! Cuba - dansen, kulturen! Kina - maten, språket, kulturen, musiken! Argentina - verkar bara som ett jävligt nice place att vara på.
 
FAVORITBAND: Train och OneRepublic. Kalaskillar det där.
 
FAVORITORD: Här finns det många. På svenska: kalas och shit pommes frites. På engelska är de inte valda efter funktion eller betydelse, utan efter hur de låter. Alla ord som jag räknar upp låter helt fantastiskt fint: Tangerine - mandarin, Hilarious - jätterolig, Mischievous - busig, Handkerchief - näsduk, Agony - smärta (inte så nice men det låter fint. Jag är inte sadist, lovar)
 
FAVORITÅRSTID: INTE FAN ÄR DET HÖST I ALLA FALL.
 
FAVORITLÅT: För många för att räkna. Typ alla MJ's låtar givetvis. Och även Look through my eyes, Phil Collins, Dreaming out loud - OneRepublic, Viva la vida - Coldplay, Part of the list - Ne-Yo.
 
FAVORITFILM: Samma här. En är Gladiator. Några andra är Illusionisten, Björnbröder, Mulan, Ice Age och Sex and the city.
 
FAVORITMAT: ASIATISKT. En kompis berättade för mej att varje gång hon köper mat från den asiatiska restaurangen Spicy Hot så tänker hon på mej. Är det bra eller dåligt? Jaja, ska man vara förknippad med mat så ska det ju i alla fall vara god mat, så jag tycker det är bra. 
 
FAVORITBOK: Twilightserien. Haters gonna hate. Dom är jättebra. Mycket bättre än filmerna. Så läs dom och håll käften tills ni läst klart. Sen kan ni hata, om ni fortfarande vill.
 
FAVORITSNACKS: POPCORN! Fast att det göööör ju inget om ni skulle vilja bjuda mej på chips eller godis heller naturligtvis......
 


Jag har ont i mitt öga. Det är typ helt rött.
 
Eller nja, men det är röda streck och fläckar i det.
 
Det kanske är rabies. Som i I Am Legend typ.
 
Nu har jag varnat er. Börjar jag vråla som en idiot är det dags att springa. Okej?
 
 
Ser jag ut så här i morgon vet ni vad som har hänt.

Kommentarer
Postat av: Vilmapilma

Alltså din blogg Amanda, underbar! Blir glad varje gång jag läser ett nytt inlägg. :)

Svar: Åh tack Vilmis! Hihih shit vad glad jag blir! :D :D
Amanda Leonardsson

2012-11-04 @ 13:11:11
URL: http://wilmabjorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0