NORRKÖPING RUNT PÅ 36 TIMMAR

TYP.

Jag gav mej av klockan halv åtta i morse för att återvända vid halv nio i morgon kväll.

DET KÄNNS STABILT.

SCEMAT ÄR:
Skola
Träning
Twilightbio som blir alldeles kalas-sen
Sova hos en kompis
Skola
Träna
Åka hem

Ni inser att den som muckar med mej imorgon kommer få spö va? Jag kommer vara sjukligt trött och kanske då även lite småilsken.

FAST DET KANSKE OCKSÅ KAN VARA SÅ att jag är fantastiskt flummig imorrn på grund av otillräckligt med sömn. Då kan jag vara rolig att vara omkring.

Jag väntar med spänning.

Ha ett par vackra dagar så hör jag av mej när jag kan.

KOLLA PÅ DEN HÄR VALEN/DELFINEN/NÅT ANNAT JÄVLA VATTENDJUR SOM BARA ÄR FANTASTISKT SÖT
|
|
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0