ORANGEA FARAN ÅTERTAR TRONEN

HEJ PÅ ER. 
 
Det har hänt en del den senaste tiden, och bloggningen har det väl varit sisådär med. 
 
Nu är ni väl inte så jävla intresserade av att läsa vad jag har gjort vareviga dag,
 
men jag kan ju bara tala om att jag var på CHRIS BROWN'S KONSERT häromdagen.
 
Det var helt sjukt bra. 
 
 
OCH DEN HÄR LILLA SKETNA BILDEN VAR ALLT JAG FICK.
 
MEN HAN STÅR DÄR MED SPOTLIGHTEN ÖVER SIG. Det gör han.
 
OCH han hade en väldigt snygg mage också. 
 

JAG ÄR EN SJUK MÄNNISKA.
 
JAG ÄR SKADAD.
 
Precis när jag vaknade imorse, precis i det där ögonblicket när man vaknar ni vet, 
 
SÅ LÖSER MIN HJÄRNA EN UPPGIFT I MATTEBOKEN SOM JAG HADE HOPPAT ÖVER I REN FRUSTRATION HÄROMDAGEN.
 
HELT PLÖTSLIGT SÅ BARA HADE JAG SVARET. JAG HAR HELT KLART FÖR MEJ NU VAD DET ÄR JAG SKA GÖRA. 
 
min mattelärare skulle vara stolt över mej. 

JAG ÄR FAN LITE BESVIKEN ÖVER ATT JAG INTE KUNDE LÖSA ETT VIKTIGARE PROBLEM NÄR JAG TYDLIGEN HADE KAPACITETEN FÖR EN STUND.
 
Nu ska jag beställa de här byxorna som tröst.
 
 
HOPPAS JAG KAN HA DOM DENNA GÅNG. Jag beställer alltid fel storlek. 
 
inte okay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0