DEN HÄR HELGEN...

 
DET VA GRIIIIMT
 
hoppas på att kunna lägga ut videon på showen här, vi får se.
 
 
INTE KUL.
 
Efter showen gick vi till Ica för att handla mat, och när vi står och kollar på yoghurt så jag råkar stå i vägen för en gubbe. Han säger typ:
 
"du som är så söt och vacker kan få stå där hur länge du vill"
 
INTE STABILT.
 
DISGUSTING ACTUALLY.
 
 
JA, JAG ÄR LITE EFTER.
 
BRUKAR VARA SÅ TYVÄRR. 
 
YOU KNOW YOU LOVE ME ÄNDÅ MADDAFAKKAS
 
 
 
 
DET ÄR DET JAG HAR FÖRDRIVIT MIN DAG MED.
 
DET MÅ LÅTA KREATIVT
 
MEN DET HITTADES PÅ PÅ GRUND AV ATT DET VAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT ATT LÄSA OM ALLA GAMLA GUBBAR OCH YTTERST FÅ KVINNOR ATT JAG BEHÖVDE SPELA GITARR OCH SJUNGA LITE SAMTIDIGT FÖR ATT INTE FÅ ETT SAMMANBROTT
 
MYSTISKT NOG FUNGERADE DET.
 
när jag tänker på Ayo Technology kan jag plötsligt allt om Jack Kerouac.  
 

Kommentarer
Postat av: jeanine :)

den låten äger!!!! ;D

2013-02-04 @ 19:49:40
URL: http://middlekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0