DET HÄR ÄR EN HATAD DAG

DET KÄNNER JAG REDAN FRÅN BÖRJAN.

Det här är en dag när man känner sej sådär jävligt ensam.

ALLA SKAFFAR SEJ FAN POJKVÄNNER OCH FLICKVÄNNER.

OCH FUCKIN LÄMNAR MEJ KVAR HÄR ENSAM.

Ensam som Quasimodo typ.

Okay där kanske jag överdrev en liten aning.

Men det är därför den här sorgdagen finns.

FÖR ATT JAG SÄLLSYNTA DAGAR SOM DENNA ÖVERDRIVER PROBLEM SOM KNAPPT FINNS.

....TILL OCH MED HÄSTJÄVLARNA SOM BUSSEN JUST KÖRDE FÖRBI GOSADE MED VARANDRA.

 

Jag talade om min olycka med min bror och min mamma.

 

Rasmus säger följande:

 

-DU HAR JU ELVIS AMANDA!

 

HÅLL KÄFTEN RASSE, BARA FÖR ATT DU OCH DIN FLICVÄN ÄR SÅ JÄVLA GULLIGA, LIKSOM.

 

Och det är dom ju också.

 

Fint.


Kommentarer
Postat av: Issa

Lugn Mando på den fronten är jag också ganska så Quasimodo. Du är alltså inte ensam och vi kan vara minst lika lyckliga för det det lovar jag.

Svar: åh gullis, självklart kan vi det :D
Amanda Leonardsson

2013-02-02 @ 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0