JAG BLIR SÅ JÄVLA LEDSEN BARA

 
VAD HÄNDE MED MIN DARIN?

KARRIÄREN BÖRJADE SÅ VACKERT MED RNB-LÅTAR OCH ASVACKRA BALLADER.
 
FANTASTISKT.
 
 
 
ni vet under den där tiden när Darin var ny och behandlades som Justin Bieber behandlas idag?
 
då var han min idol. 
 
var på två konserter, har fortfarande en pytteliten t-shirt liggandes i byrålådan. 
 
dansade och sjöng till hans musik i stort sett varje kväll (haha jo det är faktiskt sant, riktig liten tuffing där)
 
yep. klockren var han. synd att folk inte fattade det då.
 
snabblyssnade just igenom hans nya album EXIT.
 
- jag älskar dej Darin, men vafan hände?
 
ALLA LÅTAR ÄR JU HOUSEMUSIK?!?
 
whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy?
 
HATAR NÄR ARTISTER SKA BYTA STIL, NÄR DEN STIL DE REDAN HAR ÄR SÅ JÄVLA FANTASTISK.
 
ursäkta mej men nu tänker jag gråta mej själv till sömns.
 
typ.

Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Jag håller med, så typiskt. Jag hoppas att han byter tillbaks snart, men tänk om rnb-perioden bara var tonårsperioden för honom? :'( Men jag tycker om hur han är som person sen är han väldigt snygg, hahaha ^^

2013-02-05 @ 22:32:48
URL: http://www.gulatomater.blogg.se
Postat av: a

Du stavar ord som dig "dej" , varför? :P

2013-02-05 @ 22:42:24
Postat av: Pontus

hatar all den där musiken. Egentligen är det pop men alla envisas att kalla det "house" eller "club" osv, spyr på skiten

2013-02-05 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0