BERÄTTELSEN OM PI PART 2

Jag drömde i natt att huvudkaraktären i filmen var min pojkvän.
 
DET GER FILMEN ETT GANSKA HÖGT BETYG VA?

den va väldigt G R Y M.
 
fantastiskt vacker med coola miljöer, häftiga animeringar och bra skådespelare.
 
OCH de pratade en av mina favoritdialekter in all the world, indisk engelska. Sjukt gulligt. 

DOCK SPENDERADE JAG ONÖDIGT MYCKET TID MED ATT VARA RÄDD FÖR ATT DET SKULLE KOMMA EN HAJ OCH ÄTA UPP KILLEN.
 
DET HÄNDE ALDRIG. Och det var uppenbart att det inte skulle hända ända från början av filmen. 
 
men vafan, jag oroade mej ändå.
 
JAG ÄR JÄVLIGT RÄDD FÖR HAJAR.
 
 
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
 
så himla bråååå.
 
(och väldigt söt kille den där Pi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0