FAN VAD FUL JAG ÄR IDAG

ni vet såna där dagar när man känner sej snygg?
 
när man verkligen känner: "fan, idag skulle min crush se mej!"
 
DET HÄR ÄR INTE EN SÅDAN DAG.
 
JAG HAR FAN KÄNT MEJ FUL SEDAN JAG GICK UPP I MORSE.
 
INGET
 
FUCKIN
 
HJÄLPER.
 
OCH INTE FAN BLIR DET JU BÄTTRE AV ATT TITTA SEJ I SPEGELN PÅ SKOLTOAN PRECIS.
 
JAG UNDRAR OM SKOLSPEGLARNA ÄR VRIDNA PÅ NÅGOT SÄTT SÅ ATT ALLA AUTOMATISKT SER FULARE UT I DOM ÄN DE GÖR ANNARS?
 
jag ska fan sätta upp en sådan här lapp på någon av speglarna:
 

NU HAR JAG GJORT LITE ANSTRÄNGNINGAR FÖR ATT KOMMA ÖVER FULHETEN GENOM ATT HA 
 
HÖR OCH HÄPNA
 
BRITNEY SPEARS-PARTY.
 
- MA LONELINESS AIN'T KILLIN ME NO MOOOOOOOREEEE
 
JA TYP SÅ LÅTER DET.
 
DOCK KANSKE INTE DET MEST INTELLIGENTA NÄR MAN KÄNNER SEJ FUL ÄR ATT DANSA SOM BRITNEY SPEARS FRAMFÖR SPEGELN.
 
TESTA. INTE. DET. GOTT FOLK.
 

FÖRRESTEN ÄR DET ALDRIG EN BRA IDÉ. 
 
HON HAR BÖRJAT DANSA SÅ VÄLDIGT UTMANANDE PÅ SISTONE.
 
PS. jag dansade inte så. DS.
 
gamla fulbilder jag tog någon gång när jag var på gott humör.
 
LITE SÅHÄR SER JAG UT IDAG
 
UTAN ATT ANSTRÄNGA MEJ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju alltid snygg Amanda!

2013-01-17 @ 19:12:56
Postat av: josse

lilla vän, det är sådana där "fulbilder" som får en att radera sina egna fulbilder för att man skäms över sig själv, det där räknas inte ;) förresten tvivlar jag starkt på att du har sett ut som du har känt dig ;)

2013-01-17 @ 20:35:47
Postat av: Maja

SV; Vad kul! Jag ska väll mest chilla skulle jag tro ;) Bloglovin' byte? <3

2013-01-19 @ 10:41:03
URL: http://majasaade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0