JÄVLA SHAKESPEARE

Jag har som jag skrev igår lånat Romeo och Julia på biblioteket,

till en svenskauppgift.

Jag tänkte: fan va nice att läsa om lite kärlek och sån här gammaldags gullighet!

MEN, MINA VÄNNER, ICKE SA NICKE.

På andra sidan hälsar Shakespeare mej välkommen med att skriva en konversation mellan två män.

PÅ ANDRA SIDAN I FUCKIN ROMEO OCH JULIA STÅR FÖLJANDE:

"Den svagare ligger under. DET ÄR DÄRFÖR KVINNORNA ALLTID LIGGER UNDERST, FÖR DE ÄR DET SVAGARE KÖNET."

FATTAR NI HUR ARG JAG BLEV DÄR JAG SATT PÅ BUSSEN OCH LÄSTE?!

Sedan fortsätter en av männen med att säga att han ska slåss med kvinnornas män och sedan "lägga flickorna på rygg".

AAAAAARRRGGHHH!

Jag trodde Shakespeare var ett säkert val, men tydligen inte.

JAG SKA LETA UPP DEN DÄR FÖRFATTAREN OCH GE HONOM EN SAFTIG PROPP.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0