MAGIC SHOES

 
ÅRETS FÖRSTA TRÄNING MED MITT KÄRA CREW ViBE Ä G D E. delvis på grund av mina VANS här ovan.
 
de här vackra skorna fick jag i julklapp av mormor och morfar, och de är fan 
 
GUDOMLIGA.
 
my precioussssss
 
liksom.
 
känner redan att mitt footwork i popping blir bättre, bara av att jag bytte skor. 
 
DET HÄR BLIR BRA GRABBAR.
 
men mest ägde ju träningen för att det var just ViBE jag tränade med.
 
jag har verkligen saknat ViBE under julen. 
 
dom lyser upp mitt liv. underbart. underbara människor. underbar dans.
 


nu ska jag fortsätta kolla på mitt kära GLEE.
 
feelgood på hög jävla nivå.
 
SKYSKRAPEHÖG.
 
jag är besatt.
 
VAD SKA JAG GÖRA NÄR MINA DVD-SKIVOR TAR SLUT?!
 
lägga mej under en gammal filt och gråta. 
 
typ.
 
eller så får jag väl börja med tolvstegsprogrammet.
 
hej jag heter amanda leonardsson och jag har glee-fierats. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va med i min veckans blogg tävling! Väljer vinnare på söndag! Det ända du behöver göra är att kommentera '' jag är med ''

2013-01-08 @ 15:31:41
URL: http://nattstad.se/mikaelagoltl
Postat av: Maja

Hej tjejen allt bra? Snygg design du har :D

2013-01-08 @ 17:49:38
URL: http://majasaade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0