JAG TROR FAN JAG SKA BÖRJA BLOGGA IGEN

säger jag till mej själv.
 
Om ett par dagar tycker jag mycket möjligt att det är en dålig idé. 
 
men det var fan en trevlig tid vi hade tillsammans.
 
JAG TÄNKER INTE GE UPP PÅ VÅRT FÖRHÅLLANDE ÄN.
 

 
SÅ HEJ ALLA FANS 
som Rosa skulle ha sagt

VAR BEFINNER JAG MEJ DÅ IDAG
 
PLATS: ÅBY, SVEA RIKE, VÄRLDEN, VINTERGATAN
 
TID: SOMMARLOV, JOBBTID
 
jag inser att det är dags att ändra bilderna i headern. 
 
det där lilla gulliga långa orangea håret är spårlöst försvunnet och har ersatts av ett fågelbo på mitt huvud.
 
UNGEFÄR VAD NI HAR MISSAT I BILDER:
 
 
MATTEN ÄR FÖREVIGT UR MIN VÄG. OCH SKOLAN ÄR TILLFÄLLIGT UR MIN VÄG. NI ANAR INTE HUR MÄKTIGT DET VAR ATT LÄMNA IN DEN DÄR JÄVLA BOKEN.
 
jag och en kompis gick ut ur klassrummet den dagen till "THE FINAL COUNTDOWN".
 
 
 
ViBE'S SUMMER JAMS HAR BÖRJAT IGEN!  AAAAW YEEEEEAAAA
fredagar 16:30-18:30 utanför New Yorker homies!
 
 
jag har återigen börjat åka moppe, denna gång för att kunna ta mej till jobbet på Sörsjöns Camping som ligger mitt ute i skogen långt åt helvete.
Men jag har jobbat min första dag idag, och jag säger bara:
DET HÄR BLIR BRA GRAPPAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0