HELL TO THE NO

SÄGER VI TILL DEN HÄR DAGEN.

Bara nej.

Ungefär som det vi säger till den där iTunes-uppdateringen:

NOT TODAY.

Den här dagen var dålig så fort den började.

Jag saknar mitt jävla hår. Varför klippte jag mej någonsin?

Jag borde omyndigförklaras.

OH WAIT.

Jag är ju inte ens myndig.

Min hatt passar inte längre, den är för stor. Min favorithuvudbonad, min enda huvudbonad faktiskt, platsar inte längre på mitt huvud.

JAG TROR INTE NI FÖRSTÅR SORGEN I MIN SJÄL.

Jag tänker använda en jävla mössa tills skiten växt ut.

Förlåt om ni blev sura nu, jag behövde bara säga det.

MÅR JAG BÄTTRE NU DÅ? Frågar ni.

Då kan jag svara på den frågan

NAE NI, INTE ETT JÄVLA SKIT BÄTTRE FAKTISKT.

Inte stabilt.

Jag lägger in en bild som visar min ovilja att genomlida denna dag istället för att gå hem och sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0