NU HAR JAG TESTAT DET OXÅ

Tror det var första gången på väldigt länge jag riktigt kom av mej under en muntlig redovisning idag.

JAG HADE ETT TAL OM TRÄNINGSHETS.

6 MINUTER DÅ FOLKET VAR TVUGNA ATT LÅTA MEJ KLAGA

WUNDERBAR!

Hur som helst

Jag kommer av mej precis när min mest briljanta mening i talet ska komma.

OCH JAG GÖR THE ONE THING YOU'RE NOT SUPPOSED TO DO.

JAG SÄGER "FAN".

BRA JOBBAT GIRLFRIEND!

 

MEN NU HAR JU JAG TESTAT DET ÅT ER, SÅ ATT NI SLIPPER. JAG GJORDE DET FÖR ER SKULL.

 

 

SVÄRA UNDER EN REDOVISNING: CHECK!

  

OCH JAG LEVER JU FORTFARANDE. 


Hoppas att läraren ser förbi mitt lilla breakdown, för den övriga delen av dom 6 minuterna var faktiskt jävligt BRA.

TROR JAG I ALLA FALL.

Jag KÄNDE mej åtminstone cool.

Slänger in en liten bild från hiphopträningen igår som Emelie tog.

Trevlig kväll alla

NU SKA JAG HEM OCH ÄTA FRUKTSALLAD!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0