SLUTA KALLA DET HOMOFOBI



SPELAR INGEN ROLL OM HAN SA DET ELLER OM DET ÄR ETT FAKE TWITTER ACCOUNT

Det är ändå 

Så 

Jävla

Sant

Man kan ju för fan inte vara rädd för folk som attraheras av människor av samma kön.

Man är rädd för 

Monster. 

Krig. 

Döden. 

Spindlar i mitt fall.

The Grudge i mitt fall.

Men man är fan inte rädd för vanliga människor. 

Det är helt absurt. 

JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR MÄNNISKOR INTE BARA LÅTER ANDRA MÄNNISKOR VARA I FRED.

HUR SVÅRT KAN DET VA?

Sköt dej själv och skit i andra som någon så fint sagt det.

Det finns för fan viktigare saker man kan ägna sig åt än att att springa runt och säga vad andra får och inte får göra och döma folk för saker inte har någon betydelse.

VÄRLDEN FÅR FAN SKÄRPA SEJ NÅN GÅNG

JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0