ÄDLA SPRINGARE; BERÄTTA ER HEMLIGHET!

MINA MOOD SWINGS HAR VARIT HELT JÄVLA GALNA IDAG
 
Först glad
 
Sen trött
 
Glad
 
Trött
 
Ledsen
 
För att alldeles nyss bytas mot en skrattattack och nu är jag på blogghumör, vilket är gott humör
 
Och på tal om trött
 
NÄR MAN SPRINGER
 
nej inte till bussen
 
nej inte uppför trappan eller till caféet
 
UTAN LIKSOM LÖPTRÄNAR
 
okay, joggar DÅ
 
HUR FAN GÅR DET TILL NÄR FOLK SPRINGER MER ÄN TYP 5 KILOMETER?!?
 
Typ fem kilometer är mitt rekord, och det var fan det slitsammaste jag gjort någonsin tror jag. 
 
JAG VAR UTE OCH SPRANG HÄROMVECKAN
 
jo det var jag faktiskt
 
OCH EFTER TVÅ KILOMETER VAR JAG HELT SLUT
 
yr i huvudet, blodsmak i munnen och hela baletten
 
OCH HELA JÄVLA VÄGEN TÄNKTE JAG:
 
1. Fyfan vad trött jag är
 
2. Snart är jag nog i mål
 
3. FYFAN VA GOTT DET HADE VARIT MED LITE CHIPS NU 
 
jag har ju förihelvete ingen motivation. 
 
Ser och hör att folk springer 1 mil, 2 mil, 4 jävla M I L
 
HUR 
 
GÅR 
 
DET 
 
TILL?
 
Om någon vet svaret på detta nedrans mysterium så får någon gärna kontakta mej
 
DET HADE JU VARIT NICE O KÄNT SIG SOM
 
 
EFTER TVÅ KILOMETER
 
ISTÄLLET FÖR
 
 
HUR KOMMER DET SIG ATT JAG ALLTID OAVSETT VAD DET GÄLLER REFERERAR TILL ICE AGE I DEN HÄR BLOGGEN!?
 

Kommentarer
Postat av: vilmishhh

hahhahahhaha, du är fortfarande min idol! <3

2013-10-09 @ 22:15:28
Postat av: becka

Haha ja så kändes det imorse, jag jogga 3 km på sådär 18 min och kände mig slut, så are efter varje gång! Maybe its all in our heads

2013-10-10 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0