VI ÄR INTE SÅ JÄVLA MÄRKVÄRDIGA

Jag har tänkt på en sak

Som att det var en nyhet för någon

Det känns som att vi alla försöker vara så himla märkvärdiga hela tiden. 

Jag också. 

Man ska vara så hipster som möjligt nowadays.

Man ska vara alternativ. 

Man ska ha något speciellt som marknadsför ens personlighet så att folk ska lägga märke till en. 

Lyssna på speciell musik som "ingen annan" lyssnar på.  

Gärna något band som andra inte ens har hört om. 

Det är coolt. 

Att lyssna på OneDirection är inte lika coolt. 

För det är så många som gör det

ÄR INTE DET SYND?

ATT MAN MÅSTE ÖNSKA ATT FAVORITBANDET INTE VAR LIKA KÄNDA SÅ ATT DE INTE BLIR MAINSTREAM. 

Jag känner igen det där själv. 

Man vill gärna vara ensam om att gilla sina idoler

- Dom är mina.

Men jag tror inte att vi är så alternativa som vi vill verka. 

Så nu tänkte jag spräcka illusionen

JAG TYCKER JÄTTEMYCKET OM ABBAS LÅTAR. 

THERE. 

OCH NEJ

JAG TYCKER INTE ATT ONEDIRECTION ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA DÅLIGA SOM ALLA SÄGER. 

Jag blir lycklig i själen av att höra på både Abba och OneDirection. 

Sjunger för glatta livet och dansar omkring som på ett rave-party. 

Joorå. 

Och jag slår vad om att jag inte är ensam. 

OM DU NU PÅSTÅR ATT DU ALDRIG HAR SJUNGIT MED TILL DERAS LÅTAR 


LJUGER

DU. 

YOU DON'T KNO-O-OW, 
YOU DON'T KNOW YOU'RE BEAUTIFU-U-UL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0