FYFAN VA KULTURELL JAG ÄR



JAG ÄR PÅ BIBLIOTEKET. 

Japp

Och läser en bok om hur människorna i Romarriket levde

Det ni

HÄRMED HAR JAG JUST BÖRJAT MED GYMNASIEARBETET! 

Heja heja

Det går bra nu

Visste ni att det var helt socialt accepterat, uppmuntrat faktiskt, att män skulle "ha sexuella erfarenheter" med små pojkar. 

HELT JÄVLA SJUKT 

Stackars barn. 

Om ni undrar så handlar inte mitt gymnasiearbete om det precis. 

Det handlar om normer och värderingar i olika tider, och tanken är att jag ska få fram vad man ansåg vara meningen med livet under dessa olika epoker jag ska skriva om

FILOSOFISKT


I SLUTET AV TREAN BORDE JAG HA FÅTT FRAM EN GENERELL MENING MED LIVET 

Så att vi ska veta hur vi ska leva liksom

ÄNTLIGEN GÖR JAG NÅGOT ANVÄNDBART I SKOLAN! 

Håll ut vänner

Salvation is coming. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0