YOU ARE SO BEAUTIFUL, TOOOO MEEEE


DET KÄNNS VERKLIGEN SOM OM JAG VARIT LOCKED OUT OF HEAVEN FOR TOO LONG NÄR MAN ÄTER DETTA.


Det här var jag när jag insåg att frysen innehöll Gudagåvan.

Det finns fan ingen högre njutning. 

Det var Ben&Jerrys som den där filosofen Mill snackade om när hans sa att det finns en högre kvalitet av lycka. 

DET SKA JAG FAN FRAMFÖRA PÅ FILOSOFILEKTIONERNA

Tänk er det här scenariot. 

****************

-Amanda, hur skulle du definiera lycka? Frågar lärar-Johan. 

Jag

Reser mig upp

Långsamt

Lyfter huvudet högt

Alla har vänt sig om och tittar på mig där jag står

Och nu öppnar jag munnen och mässar högtidligt:

- JAG HAR UPPLEVT LYCKA I SIN MEST HÖGKVALITATIVA FORM. MILL HADE RÄTT, VISS LYCKA ÄR BÄTTRE ÄN ANNAN, OCH JAG HAR KOMMIT SOM EN PROFET FÖR ATT TALA OM FÖR ER ATT LYCKA ÄR BEN AND JERRY'S. 

Alla applåderar

Några börjar gråta, eftersom de nu har svaret

Vi behöver inte vara rika för att vara lyckliga

Eller snygga

Eller smala

Vi behöver inte en iPhone

Nej

Vi behöver bara 

The president of the ice cream




Kommentarer
Postat av: Beckaaaa

Oh fudge. Nu vill jag ha glas. Förövrigt det bästa inlägget jag läst i mitt liv

2013-10-11 @ 14:39:50
Postat av: you-know-who

Glass. Yup stavfel ägerrrr

2013-10-11 @ 14:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0