HYLLNING TILL POTATISBULLARNAS EXISTENS

Vissa hyllar solen

Vissa hyllar Justin Bieber

JAG HYLLAR POTATISBULLAR

DET FINNS FAN INGET SOM SLÅR

Så här kommer en liten dikt i den fantastiska potatisbullens ära:

Du är rund, du är god
Till dej hittar jag utan ekolod
Inget slår dej, varken kex eller havreflarn
Jag skriver om dej till mitt fadderbarn
För dej skulle jag vandra nerför dal och uppför kulle
Du är ju min egen potatisbulle 

Ibland är jag fan förvånad över min egen fyndighet

JAG FÖRSTÅR INTE HUR NÅGON KAN HATA POTATISBULLAR, MEN TYDLIGEN SÅ ÄR DET GANSKA MÅNGA SOM GÖR DET

akta er så att jag inte bryter mig in i erat hus och kastar potatisbullar på er när ni sover.

Men nej, det vore slöseri, och sånt håller vi inte med på det här stället. 


Det är jag om ni inte förstod mina skillz inom målning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0