JAAAAG HAR FÅTT JOOOOOBB

OCH TROLIGTVIS DET COOLASTE JOBBET
 
EVER
 
kommer ni ihåg när jag skrev
 
"VI SES I MCDONALDSKÖN GRABBAR!"
 
NU KOMMER VI VERKLIGEN ATT GÖRA DET!!
 
FÖR
 
JAG 
 
SKA
 
JOBBA
 
PÅ 
 
MCDONALDS
 
THE HOME OF THE BIGMAC
 
 
 
DET KÄNNS SOM ATT JAG HAR EN PERSONLIG ÄNGLAGOSPELKÖR BAKOM MEJ SOM BARA SJUNGER AV LYCKA
 
JAG SKA JOBBA PÅ MCDONALDS

JAG VAR PÅ INTERVJU IGÅR OCH FÅR ETT MAIL IDAG DÄR DET STÅR ATT JAG HAR FÅTT DET
 
HELT JÄVLA GALET
 
SÅ COOLT
 
jag är i total lycka
 
bryr mej inte om att jag har 139406 uppgifter att lämna in och göra och börja på
 
gymnasiearbete NP-tal fotoprojekt annat jävla tal ledarskapsrapport
 
FÖR JAG SKA JOBBA BLAND BIGMAC'S OCH MCFLURRY'S
 
mitt liv är komplett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0