JAG HAR HITTAT MITT DRÖMYRKE

DET SLOG MEJ HÄROMDAGEN NÄR JAG KOLLADE PÅ TV
 
MATKRITIKER
 
det måste vara det ultimataste jobbet någonsin. 
 
du blir betalad för att göra det bästa som finns i världen. 
 
ÄTA
 
tänk er att gå till alla möjliga restauranger och få betalt för att käka där!
 
DET ÄR JU FÖR FASAN HIMLEN
 
OCH DET BÄSTA MED DET ÄR
 
ATT
 
ALLA FRUKTAR MIN ÅSIKT
 
FOLK FÖRBEREDER SEJ I VECKOR FÖR ATT JAG SKA KOMMA OCH KÄKA HOS DOM
 
dom tar fram sin absolut bästa mat och verkligen strävar efter att jag ska bli nöjd
 
det är ju så bra att man kan tro att det inte finns
 
MEN DET FINNS JU
 
 
MEN FRÅGAN ÅTERSTÅR
 
HUR SATAN GÖR MAN FÖR ATT BLI DET? 
 
HUR BLIR MAN EN RESPEKTERAD OCH FRUKTAD MATÄLSKARE SOM FÅR ÄTA ÖVERALLT GRATIS FRÅN ATT BARA VARA EN VANLIG MATÄLSKARE SOM SAKTA SER SINA PENGAR FÖRSVINNA FRÅN KONTOT PÅ GRUND AV FÖR MÅNGA TRIPPAR TILL 
 
ICA MC'DONADLS PAUS TACOBAR ÅBY'S GRILL OCH KIOSK
 

låt mej göra lite research
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------
 
OKAY NU HAR JAG GJORT RESEARCH OCH JAG HAMNADE PÅ FLASHBACK
 
DOM SÄGER ATT MAN KAN BLI MATKRITIKER OM MAN ÄR KUNNIG INOM MATLAGNING OCH SKRIVANDE
 
FÖR DÅ KAN MAN JOBBA FÖR EN MAT-TIDNING
 
VORE JU RÄTT FETT ALLTSÅ
 
FÖRST FÅ ÄTA MATEN OCH SEDAN SKRIVA OM DEN I EN TIDNING SOM LÄSES UTAV EXTREMT MÅNGA MÄNNISKOR
 
det här blir ju bara bättre och bättre
 
 
 
VI SES I MC'DONALDS-KÖN GRAPPAR
 
 
 
 
 
LOOK AT THESE FUCKING BEAUTIIIEEEEEEES
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förbereder de sig verkligen? Hört att kritiker är hemliga och kommer när som :)

Svar: haha jag har inte så stor koll på det där, och jag tror du kan ha rätt. Men däremot tippar jag på att kockarna mentalt förbereder sej för när matkritikern ska komma, hur man ska agera, vad man ska laga och så vidare ;) men vad vet jag, det där kanske är önsketänkande haha
Amanda Leonardsson

2014-04-16 @ 13:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0