DEN HELIGA DAGEN ÄR ÄNTLIGEN HÄR

Den här dagen är bara en gång om året.

Det finns många fredagar.

Det finns många dagar innan lov.

MEN INGEN DAG ÄR SOM FREDAG EFTERMIDDAG INNAN HÖSTLOVET.

Det är underbart.

Jag tänker fira med något riktigt kalasgott ikväll. Men vad är ännu inte bestämt.

Nu är det snart jul hörrni.


Nu har jag varit och kollat efter min vän Jonas Gardells (I WISH, han måste vara sjukt intressant att umgås med. LYCKO Mark Levengood som träffar honom varje dag.) senaste bok, TORKA ALDRIG TÅRAR UTAN HANDSKAR.

Väntelistan på biblioteket är 200 pers.

Boken kostar 230 spänn.

Hur mycket jag än vill läsa boken så går jag inte med på det. Det får bli något annat.

Typ "Ett Ufo Gör Entré". Av samma coola människa förstås.

Ha så trevligt i kväll och på lovet för er som fortfarande är småungar som jag.

Jag börjar att fira med ett litet mongo-smile. JIHAAA


Kommentarer
Postat av: Julia

http://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?search_word=Torka+aldrig+t%E5rar+utan+handskar+%3A+1%2C+K%E4rleken&language=&ac_used=yes

Tips om du vill köpa boken lite billigare allafall! :)

Svar: nice, tack! :)
Amanda Leonardsson

2012-11-03 @ 13:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0