DET EVIGA MATTEHELVETET

JAG HAR VARIT STARK I MATTE. FRAM TILLS IDAG. 
 
IDAG när jag för första gången såg faran i vitögat, ANDRAGRADSEKVATIONER.
 
ANDRAGRADSEKVATIONER.
 
 
ANDRAGRADSEKVATIONER.
 
 
FY FAN.
 
Det låter ju till och med förskräckligt krångligt. Och för mina läsare som är lyckligt ovetande om vad andragradsekvationer innebär, så kan jag tala om att krångligt bara är förnamnet.
 
Mer än så vill ni inte veta.
 
 
Såhär känner jag verkligen.
 
NÅGOT LITE MÄRKLIGT som jag observerade i boken är att det står att babylonierna som levde för 4000 år sedan höll på med ekvationerna från helvetet också. 
 
på lertavlor.
 
DET ÄR JU HELT SJUKT.
 
De här människorna har inget avlopp, inget papper, inget elektriskt ljus, ingenting. 
 
MEN ANDRAGRADSEKVATIONER, DET HAR DOM?! 
 
HUR VAR DET VITALT I EN TID DÄR MAN INTE ENS VISSTE ATT JORDEN VAR RUND?

Kommentarer
Postat av: josse ;)

du har så rätt, hate on the babylonians and the greker eller vilka det var! ;)<3

2012-10-19 @ 09:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0