EN HÄLSNING TILL EL SALVADOR

Det var länge sen jag skrev brev till mitt fadderbarn. På den senaste bilden jag skickade honom har jag kort, galet, uppåtstående hår, som var blont. 
 
Så ser jag ju inte ut längre, så jag kände att jag borde skicka med en ny bild. För att han skulle veta att jag inte skickade en random bild på ett random redhead, så skapade jag en liten skylt. Jag har dock suddat över hans namn på den här bilden, eftersom man inte får lämna ut fadderbarnens personuppgifter på internet.
 
 
I brevet så skrev jag sedan att min favoritfärg är orange. JAG UNDRAR OM HAN INTE FATTADE DET ÄNDÅ? 

JAJA, MAN KAN ALDRIG VARA FÖR TYDLIG. 
 
Joorå det kan man. Det kunde en lärare jag hade på högstadiet i allafall. En gång förklarade han hur man gjorde en armhävning.
 
JAJA en liten bakom-kulisserna-bild får ni också.
 
 
TITTUT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0