HEJ HOPP

TREVLIGT ATT JAG HÖR AV MEJ VA? 
 
Det var ju ett tag sen. 
 
Något intressant upptäcktes i morse, här är ett utdrag ur de få ord jag och min mamma växlade den här morgonen:
 
Jag är i duschen, och mamma sminkar sig utanför. Jag är klar, stänger av vattnet och sträcker mej mot min handduk:
 
Mamma: Jag är här utanför nu!
Jag: Ja, jag vet. Men du har ju sett en naken kvinna förut,
så det är väl ingen panik om du skulle råka se mig.
Mamma: Nej det är ju sant, Du har så rätt.
Jag: Ja, det brukar jag ju ha.
Mamma: Jaha, är du på det humöret?
 
Nu frågar jag mej: 
 
VILKET HUMÖR? 
 
HAR JAG ETT SÅDANT HUMÖR?
 
Det var ju kul.
 
Kan jag vara en kax-pelle?
 
NJA, BARA NÄR JAG SKÄMTAR. Jag menar det aldrig.
 
JAG ÄR LIKSOM LITE LÅNGT NER I NÄRINGSKEDJAN FÖR ATT KAXA. 
 
Lite som Sid
 
 
Okay, det får ju inte gå till överdrift. Sådär långt ner i näringskedjan är jag kanske inte.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

JA Amanda, du har ett 'sånt' humör!!! Puss ;)

Svar: ÄSCH jag är en snäll människa!
Amanda Leonardsson

2012-10-11 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0