HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN EGENTLIGEN?

Frågan ställs i filmen med samma namn, och får svaret: "svindlande många".
 
Kalla mej efter, men jag såg den filmen för första gången igår. 
 
SJUKLIGT GULLIG!
 
Den ger en ett annat perspektiv på livet.
 
Och den ger er EN DJUPARE SIDA AV MEJ.
 
Oj, det där lät nästan perverst. Men jag försäkrar er att det inte var meningen.
 
Jag är en väldigt icke-pervers människa. Nu vet ni det också.
 
------------------
 
Häromdagen gjorde jag något riktigt pinsamt. 
 
Fast nu är det ganska roligt.
 
Ni vet när man drömmer sej bort, och fastnar med blicken utan att egentligen titta.
 
Det gjorde jag i lördags.
 
På en random tjej på stan. Jag vaknade ur mitt filosoferande genom att hon gav mej en bitchblick samtidigt SOM HON DROG UPP U-RINGNINGEN PÅ TRÖJAN. 
 
Jag fasar det värsta. 
 
SOM ATT JAG BEHÖVDE SKÄMMAS UT LIKSOM. MAN KOLLAR BARA INTE PÅ FOLKS BRÖST PÅ STAN AMANDA! DET GÖR MAN INTE.
 
Fast det var ju inte det jag egentligen gjorde. Jag filosoferade och mina ögon bara hamnade där. 
 
L O V A R . 
 
Men jag skäms fan fortfarande. 
 
 
Jag tycker att bilden längst ner till höger är extra charmig. Lite psycko liksom. WORK IT, WORK IT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0